Дистанційне навчання підходить лише для учнів із високим рівнем внутрішньої мотивації та самоорганізації.
Давайте ж покажемо, що ми саме такі!!!
**********************************
Для учнів 11-А класу
Завдання для дистанційного навчання
на період карантину (20.04-22.05)
Всі завдання, які потрібно виконати, знаходяться на Google Classroom. Приєднуємось та виконуємо.
Не забувайте про терміни здачі завдань!
Бажаю успіху!!!
Завдання для дистанційного навчання
на період карантину (13.04-17.04)
Шановні 11-класники!
Нових завдань для вас на цей період немає,
але, дуже наполегливо прошу виконати всі попередні!!!
Від вашої роботи буде залежати ваша оцінка в СВІДОЦТВІ!!!
Всі виконані завдання прикріплюємо на Google Classroom.
Завдання для дистанційного навчання
на період карантину (6.04-10.04)
1. Далі переходимо до нового розділу IV «Атомна та ядерна фізика». Опрацювати § 36 – 43 (ст.210-247) (зробити опорні конспекти) (можна з презентацій, що нижче). Всі матеріали (фото) опорних конспектів скинути на Google Classroom, попередньо приєднавшись до свого класу.
2. Виконати експериментальні роботи № 8, 9 (Обовязково !!!)
(Інструкції та хід виконання робіт див. нижче)
(Всі матеріали експериментальних робіт скинути на Google Classroom, попередньо приєднавшись до свого класу.)
3. Виконати завдання для самоперевірки до розділу IV «Атомна та ядерна фізика». (ст.255) Завдання 1 – завдання 4 (з них вибрати завдання на відповідну кількість балів, хто на скільки хоче (і може)) в робочому зошиті з вашого підручника. Всі матеріали скинути на Google Classroom, попередньо приєднавшись до свого класу.
4. Підготувати навчальний проект з теми «Атомна та ядерна фізика». Тему вибрати з підручника (ст 258). Всі матеріали виконаного проекту скинути на Google Classroom, попередньо приєднавшись до свого класу. (Обов'язково !!!)
5. Хто буде здавати ЗНО з фізики не забуваємо готуватися!!!
підготовка до ЗНО з фізики
Завдання для дистанційного навчання
на період карантину (16.03-03.04)
Завдання на період карантину
(16.03-03.04)
1. Повторити § 29-31, опрацювати § 32 - 35 (ст.183-197) (зробити опорні конспекти) можна з презентацій, що нижче або ел. підручник ¬
Фізика (рівень стандарту, за навчальною програмою авторського колективу під керівництвом Локтєва В. М.)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти Бар’яхтар В. Г., Довгий С. О., Божинова Ф. Я., Кірюхіна О. О.
2. Виконати експериментальну роботу № 7 Вимірювання довжини світлової хвилі (Інструкції та хід виконання робіт див. нижче)
3. На сайті «Інтерактивна фізика» →Google форми→11 клас
виконати тести № 7, 8 ( на даний час вони активовані)
4. Виконати завдання для самоперевірки до розділу III «Оптика» (ст.209) Завдання 1 – завдання 4 (з них вибрати завдання на відповідну кількість балів, хто на скільки хоче (і може)) в робочому зошиті з вашого підручника. ¬
5. Виконати контрольну роботу № 4 з теми «Оптика» (посилання вже є на Google формах ) (виконуємо поваріантно, так як сидите в кабінеті). (Обов'язково !!!)
6. Підготувати навчальний проект з теми «Оптика». Тему вибрати з підручника (ст 257). Всі матеріали виконаного проекту скинути на мою електронну адресу ninel3007@ukr.net (Обов'язково !!!)
7. Можна ( за бажанням, ) виконати реферат або підготувати повідомлення ( теми взяти з підручника ст.257) та надіслати на мій емейл.
8. Хто буде здавати ЗНО з фізики не забуваємо готуватися!!!
підготовка до ЗНО з фізики
9. Інтерактивні вправи на платформі LearningApps.org- за бажанням.
1. https://learningapps.org/view6004468
2. https://learningapps.org/view2259232
3. https://learningapps.org/view2264922
4. https://learningapps.org/view2259176
5. https://learningapps.org/view3762972
6. https://learningapps.org/view3398562
7. https://learningapps.org/view4572531
8. https://learningapps.org/view4568678
9. https://learningapps.org/view4504897
10. https://learningapps.org/view4342634
11. https://learningapps.org/view4539866
12. https://learningapps.org/view5402453
13. https://learningapps.org/view8813321
Посилання на розробки уроків:
11 клас (урок 41 - 47) (опрацьовувати можна звідси)
Опорні конспекти можна робити з презентацій, що нижче…
1. Урок 66 Експериментальна робота № 7. Вимірювання довжини
2. Урок 67 Формула Планка. Світлові кванти
3. Урок 68 Фотоефект. Закони фотоефекту
4. Урок 69 Розв’язування задач
5. Урок 70 Самостійна робота (на Google формах №8)
6. Урок 71 Шкала електромагнітних хвиль
7. Урок 72 Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи
8. Урок 73 Контрольна робота № 4 з теми «Оптика»
(Буде пізніше на Google формах)
9. Урок 74,75 Захист навчальних проектів
Далі буде...
Онлайн-уроки
1. Формула Планка. Світлові кванти
2. Самостійна робота з теми «Формула Планка. Світлові кванти.Фотоефект. Закони фотоефекту»
3. Макс Планк и квантовая физика
4. Фотоэффект
5. Фотоефект. Закони фотоефекту
6. Дослід Столєтова Фотоефект online video cutter com
7. Фізика. 11 клас. Фотоефект. Закони фотоефекту
8. Дослідження явища фотоефекту
9. Фотоефект
1. Урок 76 Дослід Резерфорда. Постулати Бора. Енергетичні рівні атома
2. Урок 77 Розв'язування задач. Самостійна робота
(на Google формах №16)
3. Урок 78 Види спектрів. Основи спектрального аналізу
4. Урок 79 Квантово-оптичні генератори (лазери)
5. Урок 80 Протонно-нейтронна модель атомного ядра.
Ядерні сили. Енергія зв’язку атомних ядер.
6. Урок 81 Розв'язування задач.
Самостійна робота (на Google формах №17)
7. Урок 82 Радіоактивність. Основний закон радіоактивного розпаду
8. Урок 83 Розв’язування задач
9. Урок 84 Експериментальна робота № 8. Моделювання
радіоактивного розпаду
10. Урок 85 Отримання та застосування радіонуклідів. Методи реєстрації іонізуючого випромінювання
11. Урок 86 Експериментальна робота № 9. Дослідження треків заряджених частинок за фотографіями
12. Урок 87 Ланцюгова ядерна реакція поділу ядер Урану. Термоядерні реакції
13. Урок 88 Розв’язування задач
14. Урок 89 Елементарні частинки
15. Урок 90 Розв'язування задач. Підготовка до контрольної
роботи
16. Урок 91 Контрольна робота № 5 з теми
«Атомна та ядерна фізика»
17. Урок 92 Захист навчальних проектів
Готуємось до ЗНО
Увага! Прохання уважно читати: що, коли і як
потрібно здати.
Звертайтесь по допомогу до однокласників, які
уже завантажили мені свої вправи.
Дякую за розуміння та
терпіння! Будьмо здорові!