Документація класного керівника

Папки

   I.      Папка класного  керівника                                                                                                                                    

1.     Посадова інструкція.

2.     Циклограма роботи класного керівника.

3.     Критерії постановки учнів на внутрішньо шкільний облік.

4.     Обов’язки класного керівника чергового класу.

5.     Орієнтовна тематика бесід з БЖД.

6.     Правила для учнів.

7.     Розклад уроків класу.

8.     Загальні відомості про учнів класу

9.     Дні народження учнів.

10.   Відомості про батьків.

11.Соціальний паспорт класу.

12. Список доручень учнів класу.

12.  Залучення  учнів до гурткової роботи.

13.    Вчителі, які викладають в класі.

14.    Індивідуальна робота з учнями.

15.    Участь учнів у конкурсах, олімпіадах та змаганнях.

16.    Робота з батьками.

17.   Облік відвідування батьківських зборів.

18.    Протоколи батьківських зборів.

19.    Індивідуальна робота з батьками.

20.    Психолого-педагогічна характеристика класу.

21.    План виховної роботи класу.

22.     Страхування учнів.

23.     Перевірка щоденників.

24.      Інформація про зайнятість у гуртках.

25.      Інформація про працевлаштування випускників.

26  Звіт класного керівника

   II.      Папка з матеріалами БЖД

III.      Папка сценаріїв свят, виховних годин, заходів.

IV.      Папка обліку відвідування учнями школи ( пояснюючі, записки від батьків.)

Класний куточок

1.     Список активу класу

2.     Список доручень

3.     Графік чергування учнів.

4.     Правила для учнів.

5.     Різне.

Куточок з БЖД

1.     Правила вуличного руху.

2.     Перша допомога.

3.     Інше.

 

  Основні напрямки виховної роботи:

 

  • Громадянське виховання;
  • Правова освіта;
  • Художньо – естетичне виховання;
  • Моральне виховання;
  • Трудове виховання;
  • Фізичне виховання;
  • Екологічне виховання;
  • Превентивне виховання;
  • Родинне виховання;
  • Охорона життя та здоровя дітей;
  • Національно – патріотичне виховання.

Принципи  виховання:

 
  • Індивідуальний підхід;
  • Диференційований підхід;
  • Врахування вікових особливостей;
  • Гармонія інтересів, потреб і бажань учнів;
  • Наступність і безперервність;
  • Самодіяльність і самостійність;
  • Дисципліна і відповідальність за свою працю та поведінку;
  • Науковість;
  • Звязок із життям.

Основні напрямки індивідуальної роботи                            з учнями:

 

- Розвиток пізнавальних інтересів;

- Формування комунікативних засобів;

- Виховання самодисципліни;

- Розвиток творчих здібностей;

- Корекція поведінки;

- Вихід із кризових ситуацій;

- Робота з обдарованими дітьми.

 

 

Автоматичне генерування характеристики на учня

  http://www.school9.poltava.ua/xar/